arrow
خانه
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
Code
دلم هوایت را کرده عزیزم

ღ♥ღعاشقانه درد دلღ♥ღ

محتاج دستان تو هست و آرزوی شانه های مهربانت را میکنم دلم هوایت را کرده

است عزیزم.....

در این سکوت تلخ ، در حالی که حتی صدای نفسهایم را نمی شنوم ، و در حالی که

آرزوی آغوش گرمت را دارم ، دلم هوایت را کرده است عزیزم...

در این لحظه های سرد و نفسگیر ، در این لحظه هایی که تنهایی سر به سر قلب پر

از درد من میگذارد و در حالی بغض غریبی در گلویم نشسته است ، دلم هوایت را

کرده است عزیزم...

در این سرزمینی که هر کس یاری دارد و هر کس یاوری ، در این ثانیه های کند و بی

پایان و در حالی که من تنهایی در گوشه ای نشسته ام و سرم را بر روی پاهای خودم

گذاشته ام ، دلم هوایت را کرده است عزیزم....

در این شب بی ستاره ، در این شبی که مهتاب به خواب رفته است و آسمان وجودم

تاریک تاریک است ، دلم هوایت را کرده است عزیزم...

در این دنیای بزرگ و در این سرزمین بی محبت در حالی که پاهایم خسته از رفتن

است و گونه ام خیس از اشک ریختن و پیش خود نام تو را زمزمه میکنم ، و آرزوی تو را

دارم دلم هوایت را کرده است عزیزم...

دلم هوایت را کرده است عزیزم. دلم هوای تو را کرده است...کاش بودی ، و کاش دلم

را به حال و هوای دیگری می بردی...

به حال و هوای عاشقانه ... به حالی که شاد باشم چونکه در کنار تو هستم ، اشک

شوق بریزم چونکه در آغوشمی ، و لبخند بزنم چون که تو مال منی....

عزیزم بیا و با حضورت در کنارم حال و هوای دلم را دگرگون کن...

بیا تا تنهایی جای خالی ات را با حضور دوباره اش پر نکرده است

بیا با من باش عزیزم ، بیا که دلم هوایت را کرده است عزیزم...

 

بیا تا با آرامش زندگی خود را ادامه دهم....      

 


نظرات شما عزیزان:

محمد مهدی اسدآّدی
ساعت17:07---14 تير 1392
وبلاگت قشنگ بود من اومدم به تو سر زدم تو هم به من سر بزن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 14 تير 1392برچسب:عاشقانه,

] [ ] [ ✿Abbas✿ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

ابزار هدایت به بالای صفحه