arrow
خانه
عضویت
ورود کاربران
تماس با ما
Code
خیانت

ღ♥ღعاشقانه درد دلღ♥ღ

 این روزها از حوالیِ تو ، بوهایی به مشامم می رسد

 


نکند بوی خیانت جایش را به عطر خوشت داده باشد …

.

.

برای خیانت ، هزار راه هست !

 


اما هیچ کدام به اندازه تظاهر به دوست داشتن کثیف نیست !

.

.

 نفرین به تو که با زیباترین نقاب به چهره  دوست درآمدی

 


نفرین بر آن مرامی که اینگونه  به اعتمادم خیانت کرد


نمیبخشمت…

 


خیانت همیشه در اوج اعتماد اتفاق می افتد .

.

.

 اگر کسی یکبار به تو خیانت کرد این اشتباه از اوست

 


اگر کسی دوبار به تو خیانت کرد این اشتباه از توست !

 


(شکسپیر)

.

.

” دوستت دارم ” را برای هر دویمان فرستادی ، هم من ، هم او ، خیانت میکردی یا عدالت ؟


.
.

 نه

 


تو دروغگو نیستی

 


من حواسم پرت است!

 


گفته بودی دوستم داری بی اندازه

 


خوب که فکر می کنم

 


تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه!

.

.

کار دنیا رو می بینی ؟

 


حرف حرف میاره ، پول پول میاره ، خواب خواب میاره . . .

 


ولی محبت خیانت میاره !

.

.

 اینجا زمین است ، زمین گرد است !

 


تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!

 


حال و روزت دیدنیست….


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 24 مهر 1392برچسب:اس ام اس خیانت,

] [ ] [ ✿Abbas✿ ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

ابزار هدایت به بالای صفحه